OMRON przedstawia oprogramowanie FLOW Core 3.0 do przyspieszenia zarządzania flotą AMR i nawigacji

 

Firma OMRON, lider w branży robotyki przemysłowej, ogłasza wprowadzenie na rynek oprogramowania Fleet Operations Workspace (FLOW) Core 3.0, platformy nowej generacji, która zwiększa możliwości autonomicznych robotów mobilnych (AMR) serii LD i HD, jednocześnie upraszczając proces integracji i usprawniając zarządzanie flotą.

FLOW Core to pojedynczy pakiet oprogramowania do koordynowania inteligentnych zadań i harmonogramów ładowania, stosowania zaawansowanej nawigacji i kontroli ruchu oraz zapewnienia bezproblemowej integracji z systemami IT i OT, takimi jak MES, ERP i WMS. Nowa wersja aktualizuje kilka kluczowych obszarów.

 

MobilePlanner

Aktualizacje elastyczności eliminują złożoność mapy i ułatwiają rozwiązywanie problemów, zapewniając dostosowywanie obiektów i hierarchiczne grupowanie. Przyspiesza to uruchamianie i minimalizuje czas konfiguracji, nawet w przypadku złożonych zadań, takich jak przypisywanie unikatowych podgrup AMR dla zróżnicowanego zachowania w określonych obszarach mapy.

 

Integration Toolkit (ITK) 2.0

Nowe, konfigurowalne śledzenie umożliwia infrastrukturze obiektu programowe sterowanie i bezpieczne monitorowanie flot AMR. Informacje o licencjach są teraz włączane do bazy danych ITK, zapewniając użytkownikom możliwość monitorowania i tworzenia powiadomień w razie potrzeby.

 

FLOW iQ 3.0

Zapewnia inteligentne rozwiązania, pozwalające zmaksymalizować czas pracy floty bez przestojów i zwiększyć wydajność, poprzez wgląd w stan akumulatorów i potrzeby konserwacyjne.  Graficznie przedstawia kluczowe dane w kontekście mapy obiektu, w tym Wi-Fi i lokalizacji. Przyspiesza rozwiązywanie awarii na miejscu dzięki narzędziom potrzebnym do produkcji 24×7, jednocześnie określając ilościowo ogólną efektywność sprzętu.

 

Wybieralna autonomia 2.0

Umożliwia użytkownikom dostosowanie przepływu ruchu za pomocą potężnych trybów ścieżki, od autonomicznie sterowanych pojazdów (AGV) – ale bez kosztownej infrastruktury – przez ograniczone okna objazdu, po czystą elastyczność tradycyjnego AMR. Zakres trybów jazdy zmniejsza liczbę wyjątków nawigacyjnych nawet w wąskich lokalizacjach, maksymalizując czas cyklu przy spójnej, wygodnej obsłudze.

 

CAPS 3.0

Umożliwia dokowanie AMR do komórek maszynowych i wózków dzięki niezrównanemu trybowi Precision Drive, wykorzystującemu ścieżki podejścia pod dowolnym kątem. Minimalizuje koszty infrastruktury, umożliwiając niestandardowe definicje docelowe, zapewniając całkowitą elastyczność przy dowolnym układzie piętra i kształcie ładowności.

 

Źródło: OMRON

Authors
Tagi ,

Related posts

Góra
English