Rywalizacja o wyjazd na finał Global Challenge SCM The Fresh Connection 2020 rozpoczęta

 

Około 300 drużyn z całego świata przystąpiło do tegorocznej edycji międzynarodowych zawodów w zarządzaniu łańcuchem dostaw GC SCM TFC 2020. Wśród nich są również oczywiście przedstawiciele polskich firm.

Zawody rozpoczęły się rundami treningowymi już w marcu, ale obecnie rozgrywany jest jeden z najbardziej emocjonujących etapów, czyli Global Challenge Rounds, w którym zostaną wyłonieni Mistrzowie krajów. Tylko jedna drużyna z każdego państwa biorącego udział w zawodach będzie mogła pojechać na światowy finał tym razem organizowany w Amsterdamie. Zwycięzców poznamy 1 czerwca.

Polskie firmy biorą w nich udział w zawodach po raz siódmy rok z rzędu. O miano najlepszego rywalizuje osiem zespołów z sześciu firm. Są to przedstawiciele Avon Operations Polska, Beiersdorf Manufacturing Poznań, L’Oréal Warsaw Plant, Oriflame Poland, Rockwell Automation oraz Zakładów Farmaceutycznych Polpharma.

Główną nagrodą w światowym finale jak co roku, jest bezpłatny tygodniowy kurs Executive Supply Chain Course na Massachusetts Institute of Technology w Bostonie, USA, o wartości 4500 dolarów na jednego uczestnika.

Dla uczestników zawodów z Polski są przewidziane dodatkowe nagrody po zakończeniu etapu Global Challenge Rounds:

Za I MIEJSCE

  • udział w światowym finale w Amsterdamie
  • voucher dla każdego zawodnika do wartości 2900 zł netto na szkolenia MPM

Za II MIEJSCE

  • dla każdego uczestnika z zespołu voucher do wartości 2900 zł netto na szkolenia MPM

Za III MIEJSCE

  • dla każdego uczestnika z zespołu rabat 50% (od ceny standardowej) na wybrane szkolenie MPM

 

Koszty przelotu i pobytu polskich Mistrzów podczas finału pokrywa MPM Productivity Management, krajowy przedstawiciel organizatorów zawodów.

Przebieg zawodów można śledzić w mediach społecznościowych:

– na LinkedIn.com pod adresem https://www.linkedin.com/showcase/global-challenge-scm-%E2%80%93-tfc/

– na Facebook.com pod adresem https://www.facebook.com/gctfcpolska/

 

Pełne informacje na https://www.mpm24.com/zawody-scm/global-challenge-the-fresh-connection/

 

The Fresh Connection* (TFC) to innowacyjna symulacja ‘web-based business’ angażująca uczestników w podejmowanie strategicznych decyzji w procesie zarządzania przedsiębiorstwem (nazwanym właśnie The Fresh Connection) produkującym soki owocowe. Decyzje do podjęcia przez uczestników symulacji są tożsame z rzeczywistymi dylematami z którymi pracownicy spotykają się w codziennej pracy. Pracując w zespołach czteroosobowych, uczestnicy reprezentują cztery piony firmy: sprzedaż, zakupy, łańcuch dostaw i finanse. Wirtualna firma stoi w obliczu spadku wydajności, kierownictwo firmy musi jak najszybciej wydostać firmę z kłopotów. To środowisko wysokiego ciśnienia, w którym skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw jest kluczem do sukcesu. Zrozumienie połączeń pomiędzy poszczególnymi funkcjami i współpraca są kluczowymi elementami sukcesu całego przedsiębiorstwa.

 

Źródło: MPM Productivity Management

Authors

Related posts

Góra
English