Inicjatywy Dassault Systèmes dla partnerów i klientów firmy odpowiadające na wyzwania COVID-19

 

Firma Dassault Systèmes (Euronext Paris: # 13065, DSY.PA) ponownie podkreśliła, że koncentruje się na wspieraniu swoich klientów, partnerów i społeczności na całym świecie podczas trwającej pandemii COVID-19. Niniejszy komunikat prasowy omawia inicjatywy, które przyniosły rezultaty w Chinach i innych krajach, oraz przedstawia obecnie podejmowane kroki. Platforma 3DEXPERIENCE, która wspiera innowacyjne rozwiązania branżowe w zakresie współpracy, modelowania, symulacji i analizy danych w wielu branżach, okazuje się być ważnym rozwiązaniem umożliwiającym współpracę z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu.

 

Podsumowanie inicjatyw

  • Platforma 3DEXPERIENCE w chmurze, dostępna dla pracowników i klientów, zapewnia bezpieczne możliwości pracy zdalnej nad danymi projektu i programu.
  • Krótkoterminowe dostosowanie platform Medidata w celu rozwiązania wyzwań dotyczących badań klinicznych firm biofarmaceutycznych za pomocą nowych środków terapeutycznych i protokołów, a także usprawnienia platform logistycznych.
  • Zespoły obsługi klienta zajmujące się rozszerzaniem możliwości pracy z domu dla naszych klientów.
  • Elastyczne warunki współpracy zdalnej dla obecnych klientów oraz nowa oferta szkoleń online.
  • 3DEXPERIENCE Edukacja zapewniająca wspólne uczenie się przez Internet w celu wzbogacenia certyfikacji i programów nauczania naszych użytkowników podczas spowolnienia pracy.
  • Ciągłość usług dla instytucji edukacyjnych i programów nauczania online.
  • Światowa społeczność 3DEXPERIENCE Lab przyspieszająca działanie szerokiej gamy startupów rozwijających otwarte innowacje w celu sprostania wyzwaniom COVID-19.

 

Działania, które podjęliśmy w odpowiedzi na COVID ‐ 19, mają na celu promowanie bezpieczeństwa dla naszych pracowników, partnerów i klientów dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, które pomogą im pracować z dowolnego miejsca z pełną mocą dzięki środowisku współpracy 3DEXPERIENCE”, powiedział Bernard Charlès, wiceprezes i dyrektor generalny, Dassault Systèmes. – Dzisiaj podjęliśmy nowe kroki przyspieszające innowacje w dziedzinie badań i rozwoju, inżynierii produkcji i logistyki, w pełni wykorzystując doświadczenie wirtualnego bliźniaka. Umożliwienie dużej bazie użytkowników rozwiązań Dassault Systèmes współpracy z domu jest kluczowe, ponieważ mogą oni kontynuować swoje projekty i dzielić się wiedzą

 

Platforma 3DEXPERIENCE w chmurze oferuje pełen zakres funkcjonalności dla pracowników i klientów, zapewniając bezpieczne możliwości pracy zdalnej nad danymi projektu i programu.

W obliczu środków dystansowania społecznego i zamykania miejsc pracy, wielu klientów musi obecnie pracować zdalnie. Platforma 3DEXPERIENCE w chmurze jest w pełni funkcjonalna, zapewniając im zaawansowane możliwości pracy z domu w celu zdalnego organizowania, planowania, śledzenia i realizacji projektów.

Klienci mogą w trybie zdalnym kontynuować pracę z danymi i zachować ciągłość biznesową, operacyjną i cyfrową, rozszerzając swoje społeczności, zarządzanie projektami i działalność biznesową na wirtualne środowisko w chmurze.

 

Nasze rozwiązania branżowe dla nauk przyrodniczych i ochrony zdrowia są opracowywane w celu rozwiązania wyzwań dotyczących krótkoterminowych badań klinicznych firm biofarmaceutycznych, a także usprawnienia platform logistycznych.

Sprawdzone w branży rozwiązania Dassault Systèmes w oparciu o renomowane platformy Medidata umożliwiają firmom biofarmaceutycznym, badaczom akademickim i startupom analizowanie i udostępnianie danych w celu wspierania innowacji w zakresie współpracy naukowej oraz szybszego generowania wyników badań klinicznych, a także optymalizacji procesów produkcyjnych, co pozwoli na dostosowanie się do popytu.

Firma pracuje nad dostarczaniem nowych rozwiązań organizacjom biofarmy, aby przyspieszyć ich pracę. Już teraz aplikacja do symulacji płynów SIMULIA XFlow umożliwiła projektantom nowo wybudowanego szpitala Leishenshan w Chinach w Wuhan zaprojektowanie i symulację systemów dostarczania powietrza i wentylacji.

 

Zespoły obsługi klienta zajmujące się rozszerzaniem możliwości pracy z domu dla naszych klientów.

Dassault Systèmes zapewnił dostęp do opartego na chmurze repozytorium 3D, aby zabezpieczyć przechowywanie danych klientów dla ich zdalnych pracowników – łącząc istniejące dane i użytkowników z platformą 3DEXPERIENCE, a także skalowalną, opartą na chmurze współpracę 3D z platformą 3DEXPERIENCE dla wszystkich użytkowników – w tym CATIA V5, SOLIDWORKS i multi-CAD.

 

Elastyczne warunki współpracy zdalnej dla obecnych klientów oraz nowa oferta szkoleń online.

Dassault Systèmes wykorzystuje najlepsze praktyki, aby pomóc partnerom VAR zapewnić ciągłość projektów i usług. Zespoły usług technicznych są w pełni operacyjne i przygotowane do pracy zdalnej, aby przy minimalnej ingerencji pomóc partnerom w realizacji kamieni milowych. Inicjatywy obejmują elastyczność w zakresie wykorzystania licencji w celu przeniesienia zespołów wykonujących zlecenia oraz pomocy w przejściu na chmurę.

Firma wprowadza także rozszerzony zestaw możliwości e-learningu, szkoleń we własnym tempie i programów certyfikacji online, aby partnerzy mogli podnosić umiejętności podczas pracy zdalnej.

 

3DEXPERIENCE Edukacja zapewniająca wspólne uczenie się online w celu wzbogacenia certyfikacji i programów nauczania naszych użytkowników podczas spowolnienia pracy.

Doświadczenia edukacyjne są systematycznie integrowane z ofertami chmurowymi Dassault Systèmes, dzięki czemu pracownicy klientów mogą zyskać szeroką autonomię w ramach pracy z domu przy nowych projektach, a także uczyć się nowych umiejętności, aby zwiększyć sprawność firmy po powrocie do pełnej produkcji po ustąpieniu kryzysu.

Dassault Systèmes zapewnia dostęp do pełnego katalogu doświadczeń edukacyjnych w takich dziedzinach, jak współpraca, projektowanie, inżynieria, symulacja, wytwarzanie i produkcja, aby ludzie mogli uczyć się nowych umiejętności.

 

Ciągłość usług dla instytucji edukacyjnych i programów nauczania online.

Klienci platformy 3DEXPERIENCE mogą kontynuować swoje projekty przy pełnej współpracy online ze swoimi studentami.

Klienci, którzy jeszcze nie korzystają z platformy 3DEXPERIENCE, mogą przyspieszyć przechodzenie przez projekty pilotażowe, inicjatywy rządowe mające na celu wdrożenie platformy na skalę krajową oraz pełne zaangażowanie nauczycieli online.

Firma współpracuje z profesjonalnymi partnerami edukacyjnymi w celu zapewnienia programów szkoleniowych dla specjalistów, aby zwiększyć ich szanse na zatrudnienie i być siłą napędową transformacji po kryzysie.

 

Światowa społeczność 3DEXPERIENCE Lab przyspieszająca działanie szerokiej gamy startupów rozwijających otwarte innowacje w celu sprostania wyzwaniom COVID-19.

Dedykowany komitet został powołany w rekordowym czasie w celu zatwierdzenia wybranych startupów pod kątem programu akceleracji, który zapewni wspólne aplikacje inżynierskie, usługi rynkowe i mentoring w zakresie opracowywania rozwiązań, symulowania i sprawdzania ich wydajności z naukowcami w dziedzinie medycyny. Umożliwi także szybką produkcję w celu zaspokojenia lokalnych potrzeb szpitala.

Open Innovation ma na celu rozwiązywanie problemów, takich jak drukowanie części zamiennych 3D lub przyspieszenie projektowania do produkcji respiratorów przy pomocy otwartej społeczności ochotników, inżynierów, projektantów, producentów, ekspertów, naukowców i producentów.

„Społeczność Open COVID ‐ 19” na platformie 3DEXPERIENCE gromadzi członków laboratorium 3DEXPERIENCE z USA, Wielkiej Brytanii, Indii, Francji i Holandii, których zadaniem jest współpraca ze startupami.

 

Źródło: Dassault Systèmes

 

Authors

Related posts

Góra
English