Texaco HDAX 9500 SAE 40 – nowy olej do silników gazowych o wydłużonych okresach między wymianami

 

Chevron Lubricants wprowadza na rynek Texaco HDAX 9500 SAE 40, wysokowydajny olej do silników gazowych o wydłużonym okresie między wymianami, opracowany w celu zapewnienia klientom dłuższej żywotności silnika.

Texaco HDAX 9500 SAE 40 został specjalnie zaprojektowany na potrzeby układów wykorzystujących gaz wysypiskowy, biogaz, gaz fermentacyjny i gaz kwaśny. Ma zrównoważoną formułę, zapewniającą dłuższe okresy między wymianami oleju, co pomaga skrócić przestoje i obniżyć koszty konserwacji.

Nowy produkt Texaco HDAX 9500 SAE 40 pomaga kontrolować tworzenie się warstw węgla i osadów. Zapewnia dobre właściwości przeciwzużyciowe i przeciwzatarciowe, których celem jest przedłużenie żywotności silnika, co przekłada się na dłuższy czas jego sprawności i rentowność.

Dzięki ponad 50-letniemu doświadczeniu w projektowaniu i produkcji olejów do silników gazowych, produkty HDAX są w stanie sprostać istotnym wyzwaniom, stojącymi dziś przed  branżą.

Texaco HDAX 9500 został opracowany w celu zapewnienia zaawansowanej kontroli powstawania osadów, zużycia, retencji, a także kontroli utleniania i nitrowania w wysokowydajnych czterosuwowych silnikach na gaz ziemny, wysypiskowy lub fermentacyjny – mówi Marty Brown, Global Brand OEM Manager, Industrial w Chevron Lubricants.

Ten pakiet premium może wydłużyć okresy między wymianami oleju, pomagając jednocześnie zminimalizować negatywny wpływ osadów popiołu na wrażliwe części silnika. Zmniejszone osady popiołu pomogą utrzymać moc wyjściową silników o wysokim BMEP wyposażonych w szczególności w czujniki stukowe. HDAX 9500 został zaprojektowany w celu zapewnienia ochrony przed korozyjnym działaniem kwasów powszechnie występujących w gazach wysypiskowych i komorach fermentacyjnych, jednocześnie wydłużając okresy między wymianami oleju dzięki ulepszonym właściwościom retencyjnym – dodaje.

Texaco HDAX 9500 uzyskał aprobaty GE Jenbacher TA 1000-1109, klasa paliwa B (biogaz, gaz ściekowy) i klasa C (gaz wysypiskowy) dla następujących typów silników i wersji:

  • Typ 2 i 3
  • Typ 4 wersja A i B
  • Typ 6 wersja C i E

 

Źródło: Chevron

Authors
Tagi ,

Related posts

Góra
English