Your dreams, our challenge – podsumowanie konferencji firmy NordGlass

 

3 października w Warszawie odbyła się konferencja firmy NordGlass, wiodącego producenta szyb samochodowych. Podczas wydarzenia zaproszeni goście poznali nie tylko specyfikę dynamicznie rozwijającej się branży szybowej oraz skalę stawianych przez nią wyzwań w kontekście bezpieczeństwa i innowacyjności, ale także najnowsze trendy rynkowe branży motoryzacyjnej z uwzględnieniem obszaru produkcji i serwisu wymian szyb samochodowych.

W trzecim dniu października hotel Sound Garden w Warszawie stał się nowoczesną platformą wiedzy i wymiany doświadczeń w obszarze najnowszych trendów na rynku motoryzacyjnym i rozwiązań technologicznych wspomagających bezpieczne poruszanie się na drogach. Okazją ku temu stała się konferencja „Your dreams, our challenge” zorganizowana przez NordGlass, w trakcie której rozmawiano nie tylko o kierunku rozwoju branży motoryzacyjnej z uwzględnieniem obszaru produkcji i serwisu wymian szyb samochodowych, ale także przeprowadzono warsztaty pokazujące technologię wpływającą na bezpieczeństwo w ruchu drogowym.

 

 

Trendy w zasięgu ręki

Istotną częścią wydarzenia były prezentacje prelegentów z NordGlass oraz z ramienia Partnerów Biznesowych firmy –  Belron, Hella Gutmann i Sika Poland. W trakcie konferencji kompleksowo omawiano aspekty związane z zastosowaniem najnowocześniejszej technologii wpływającej na wzrost bezpieczeństwa drogowego z zakresu wymiany i naprawy szyb samochodowych. Rozpatrywano również kwestię satysfakcji klienta z jakości wykonywanych usług, wpływającej na ich ocenę oraz przede wszystkim na przedłużenie współpracy.

Podczas pierwszej części wydarzenia, gości oficjalnie przywitał Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy NordGlass – Piotr Trzcionka, podkreślając, jak ważną kwestię dla firmy stanowi bezpieczeństwo. Następnie uczestnikom spotkania przybliżono zagadnienie nowych technologii zwiększających nasz komfort i bezpieczeństwo w ruchu drogowym. Prelekcję na ten temat wygłosił Zenon Rudak z Hella Gutman. Przedstawił on rolę zaawansowanych systemów wspomagania kierownicy (ADAS) oraz ich kompatybilności z przednimi szybami samochodowymi, gdzie ich prawidłowe działanie zależy od odpowiednio przeprowadzonej kalibracji. W dalszej części spotkania poruszono kwestię innowacyjnych rozwiązań w zakresie komunikacji z klientem – obsłudze Call Center, nabytym doświadczeniu, przygotowaniu dla klientów i kontrahentów – flot i towarzystw ubezpieczeniowych unikalnych rozwiązań IT oraz roli systemu i szkolenia pracowników gwarantujących w późniejszym czasie szybki kontakt z klientem i krótką ścieżkę likwidacji szkody. Informacje te seminarzystom przedstawił Maciej Kraszewski, Kierownik Działu Obsługi i Rozliczeń Klientów korporacyjnych NordGlass.

Kolejnym prelegentem był Grzegorz Topolski z Sika Poland, który po przerwie kawowej omówił temat technologii montażu w świetle bezpieczeństwa, zwracając uwagę na  znaczącą rolę stosowania najwyższej jakości klejów w trakcie procesu wymiany szyb samochodowych, a także na odpowiednie wsparcie działu technicznego oraz weryfikację stosowanej technologii. Po tym wystąpieniu, najnowsze trendy rynkowe i przyszłość rynku motoryzacyjnego przybliżył gość specjalny konferencji – Eddie Irving z firmy Belron. Mówił on o kluczowych trendach technologicznych, które mają wpływ na naprawę i wymianę szyb samochodowych oraz podjął temat ryzyka związanego z jakością używanych produktów, bezpieczeństwem i zwrotem kosztów.

Ostatnimi punktami części prelekcyjnej konferencji były wystąpienia ekspertów firmy NordGlass –   Dyrektora Sprzedaży Krajowej Piotra Trzcionki oraz Menadżerów ds. Klientów Korporacyjnych – Agnieszki Ćwiląg oraz Waldemara Kłopotowskiego. Poruszyli oni temat jakości usług w kontekście ponownego wyboru partnerów biznesowych. Kierując swoje wystąpienie do gości z towarzystw ubezpieczeniowych oraz firm zarządzających flotami pojazdów, eksperci poruszali kwestię bezpieczeństwa w aspekcie prawidłowo przeprowadzonych procesów, stosowania wysokiej jakości szyb, materiałów i technologii montażu oraz wykonywanej kalibracji. Dzięki położeniu nacisku na zadowolenie klienta z jakości wykonywanych usług w ramach polis szybowych w sieci NordGlass, kontrahenci mają pewność dotyczącą ponownego przedłużenia umowy. Prelegenci w swoich wystąpieniach zaznaczali również, iż wysoki współczynnik napraw może zagwarantować sumarycznie niższe koszty likwidacji szkód szybowych, a prawidłowo wykonana usługa kalibracji kamery w pojeździe wyposażonym w sprawny system ADAS wpływa na znaczne obniżenie współczynnika liczby szkód.

Poruszane w blokach zagadnienia były doskonałym wstępem do warsztatów, w których uczestniczyć mogli wszyscy goście seminarium.

 

 

Praktyka czyni mistrza

Zwieńczeniem konferencji były interaktywne warsztaty, podczas których seminarzyści mogli skonfrontować nabytą teorię z praktyką, uczestnicząc w pokazie technologii wpływającej na bezpieczeństwo w ruchu drogowym – kalibracji czy przykładowej naprawy uszkodzeń różnego rodzaju szyb samochodowych. Nad przebiegiem warsztatów czuwali trenerzy techniczni NordGlass – Jarosław Kuciński i Grzegorz Wroński. Po pokazach rozpoczęła się część dyskusyjna, gdzie każdy z uczestników wydarzenia miał szansę poznać głos ekspertów i indywidualnie skonfrontować różne punkty widzenia na prezentowane wcześniej kwestie.

Zainicjowana przez firmę NordGlass tegoroczna konferencja zakładała wymianę wiedzy w obszarze najnowszych trendów rynku motoryzacyjnego i rozwiązań technologicznych wspomagających bezpieczne poruszanie się na drogach. Spotkanie to było znakomitą okazją do bezpośredniej konfrontacji punktów widzenia w szerokim gronie ekspertów z branży motoryzacyjnej, ubezpieczeniowej, flotowej oraz dziennikarzy.

 – O sukcesie tegorocznej konferencji świadczy przede wszystkim rekordowa liczba uczestników, co umożliwiło przedstawienie naszej wizji bardzo szerokiemu gronu odbiorców. Udział w wydarzeniu umożliwił nie tylko zaprezentowanie aktualnej specyfiki branży szybowej w kontekście bezpieczeństwa i innowacyjności oraz najważniejszych trendów rynkowych branży motoryzacyjnej, ale stał się również okazją do wielu ciekawych rozmów biznesowych, odświeżenia dotychczasowych kontaktów oraz nawiązania zupełnie nowych relacji z potencjalnymi kontrahentami – podsumowuje Piotr Trzcionka, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy NordGlass.

 

Źródło: NordGlass

Authors

Related posts

Góra
English