Nowoczesne rozwiązania mobilne dla leasingu

 

Branża aplikacji mobilnych rozwija się niezwykle dynamicznie. Analitycy i uczestnicy tego rynku zdążyli już podsumować rok 2018, jak również przekazać pierwsze prognozy dotyczące roku 2019. Według danych firmy Selectivv, światowy udział urządzeń mobilnych w aktywności internetowej i social media wyniósł w ubiegłym roku ponad 52,2%. Ponadto, szacuje się, że w ciągu 3 kolejnych lat jego wartość podwoi się. Firmy, które chcą pełnić rolę lidera na rynku powinny więc wdrażać udogodnienia dla swoich klientów, którzy spędzają coraz więcej czasu spoglądając na urządzenia mobilne.

 

Leasing samochodu przez smartfona?

Społeczeństwo nabiera zaufania do płatności oraz usług finansowych w świecie online. Pod koniec czerwca 2018 r. swoje konto bankowe z poziomu smartfona aktywnie obsługiwało w Polsce ok. 10 mln osób – wynika z raportu PRNews.pl. Coraz więcej dużych i małych przedsiębiorstw korzysta również z leasingu – formy finansowania, która w praktyce oznacza wypożyczenie, a nie zakup.

Athlon Car Lease Polska, lider na rynku leasingu samochodów, od kilku miesięcy udostępnia swoim klientom narzędzie do finansowania pojazdów online – aplikację Mobilność 3.0, dzięki której już w ciągu 10 minut przygotowywana jest umowa warunkowa, gotowa do podpisu przez korzystającego z usługi. Tak szybki proces zapewnia większą kontrolę nad procesami sprzedaży i podnosi jakość obsługi klientów, co przekłada się na wyższy zysk firmy.

Wdrożenie takiej aplikacji zapewnia większą optymalizację przygotowania ofert, a co za tym idzie – sprawniejsze zarządzanie całym przedsiębiorstwem. Cieszy nas fakt, że udało nam się stworzyć innowacyjne narzędzie, dzięki któremu klienci Athlon mogą doświadczać wysokiego poziom usługi i rozwijać swoją działalność zyskując na czasie – mówi Michał Jankowski, współzałożyciel firmy programistycznej JMMJ, autor aplikacji Mobilność 3.0.

Szybszy wzrost gospodarczy w ostatnich latach przekłada się na zwiększony popyt na usługi logistyczne. Dynamika rozwoju branży leasingowej skutkuje coraz większą ilością zawieranych umów, a na rynku coraz trudniej jest znaleźć przedsiębiorcę nie korzystającego z tej formy finansowania. Firmy muszą więc wiedzieć, jak sprostać tym wyzwaniom. Mogą zatrudnić więcej pracowników, jednak niesie to ze sobą dodatkowe koszty i czasochłonność naboru nowych oraz wykwalifikowanych kadr. Ratunkiem okazuje się wprowadzenie procesów automatyzacji, w tym aplikacji mobilnych do bezpiecznego korzystania z usług.

 

Efektywność marketingowa

Jak donoszą dane Starcom, w ubiegłym roku na polskim rynku wydatki na reklamę w kanale mobile wzrosły o ponad 23 %, a jej udział w całości reklamy internetowej wyniósł 34%. Informacje pozyskiwane z kanału mobile mogą służyć nie tylko do celów marketingowych, ale mają również ogromną wartość przy analizach i badaniach zachowań użytkowników. Wiemy więc nie tylko to, co klienci deklarują, ale poznajmy ich realne zachowania i potrzeby.

Jak wynika z badań opublikowanych przez Komisję Europejską, leasing jest dziś w Polsce głównym źródłem finansowania inwestycji małych i średnich firm. Digitalizacja związanych z nim procesów dodatkowo wzmocni dobrą koniunkturę. Transformacja cyfrowa nie jest zatem chwilową modą, a rozwojem, który będzie postępował i pociągał za sobą wzrost konkurencji oraz konieczność zdobywania nad nią rynkowej przewagi poprzez tworzenie maksymalnie atrakcyjnej oferty dla klientów.

 

Źródło: J<<J

Authors

Related posts

Góra
English