Marka Milwaukee należąca do portfolio grupy TTI (TechTronic Industries), światowego lidera w segmencie bezprzewodowej technologii narzędziowej, zorganizowała konferencję dedykowaną partnerom handlowym z całej Polski. Wydarzenie miało na celu podziękowanie dystrybutorom za ich wkład w sukces sprzedażowy marki w roku 2018, ale także przedstawienie planu działań na kolejne miesiące, prezentację innowacyjnych technologii marki oraz nowości produktowych w kategorii elektrosprzętu i akcesoriów.
Milwaukee szturmem zdobywa polski rynek
Tegoroczna konferencja przygotowana przez grupę TTI to coroczne wydarzenie skierowane do firm dystrybuujących sprzęt marki na polskim rynku. W tym roku organizatorzy zaprosili swoich gości do Hotelu Warszawianka w Jachrance, aby zaprezentować dotychczasowe wyniki sprzedaży z podkreśleniem nadprogramowej dynamiki rozwoju marki i wzrostowej tendencji zakupowej, co niewątpliwie świadczy o wspólnym sukcesie Milwaukee i partnerów handlowych. Zgromadzone przez markę dane potwierdziły, że Milwaukee to obecnie najszybciej rozwijająca się marka elektronarzędziowa na świecie i jednocześnie światowy lider innowacji produktów akumulatorowych M12/ M18.
Wsparcie sprzedaży skrojone na miarę
Zespół Milwaukee przybliżył gościom wciąż poszerzające się portfolio marki i zapowiedział na rok 2019 około czterdziestu nowości produktowych oraz wiele ciekawych rozwiązań wspomagających procesy sprzedaży i usprawniających kwestie logistyczne, m.in. współpracę z przewoźnikiem GEIS, firmą dedykowaną transportowi materiałów niebezpiecznych. Poruszono temat ukończenia budowy nowego magazynu centralnego, który został przygotowany do przetworzenia nawet trzynastu tysięcy zamówień jednego dnia, zapewniając dystrybutorom wysokiej jakości obsługę i znacznie szybsze dostawy.
Podkreślony został także duży focus na program szkoleniowy Milwaukee. Zespół ekspertów w powiększonym składzie jeszcze szybciej i sprawniej może wspierać partnerów wiedzą, doświadczeniem i szkoleniami sprzedażowymi. Przedstawiono ponadto szerokie spektrum wdrożonych i planowanych działań marketingowych wspomagających dotarcie do klienta końcowego zarówno w punktach sprzedaży, jak i na terenie kraju – program Heavy Duty Master, BIG RED Tour, czy broszura Heavy Duty NEWS.
Inicjatywy, takie jak ostania konferencja w Jachrance, mają na celu wzmocnienie zaangażowania pracowników i dystrybutorów w proces rozwoju marki Milwaukee. Podczas wydarzenia goście mogli obejrzeć nowości z portfolio marki, przetestować je pod okiem ekspertów oraz wyrazić swoją opinię o sprzęcie, przyczyniając się tym samym do dalszego rozwoju grupy TTI. Innowacyjność, komfort użytkowania i odpowiedź brandu na ewoluujące potrzeby wielu branż, jak również kreowanie rozwiązań skrojonych na miarę kanałów tradycyjnej sprzedaży to główne cele Milwaukee, które z sukcesem są realizowane i z pewnością będą rozwijane w przyszłości.
Źródło: Milwaukee