Drużyny walczą o udział w finale światowych zawodów Global Challenge SCM – The Fresh Connection 2018

 

W ostatnim tygodniu kwietnia rozpoczął się drugi etap zawodów Global Challeng SCM – The Fresh Connection 2018, czyli Global Challenge Rounds. Jego stawka jest bardzo wysoka, bowiem drużyny z jednego kraju rywalizują między sobą o udział w światowym finale. Zwycięzca może być tylko jeden. W tym roku świadkiem pojedynku o tytuł mistrza świata w zarządzaniu łańcuchem dostaw będzie Mediolan. Etap Global Challnege Rounds potrwa do 1 czerwca, a już 4 czerwca zostaną ogłoszone wyniki.

W tegorocznej edycji bierze udział 14 polskich zespołów. Reprezentują one między innymi firmy: Delphi Powertrain Poland, Zakłady Farmaceutyczne Polpharma SA, Rockwell Automation, Arjo Polska, Dell Products Poland (dwa zespoły), Sonoco Consumer Products Poland Sp. z o.o., Geberit Group, Nexteer Automotive Poland Sp. z o.o., L’Oréal Warsaw Plant. Wśród tegorocznych uczestników są także obrońcy tytułu Mistrza Polski z zeszłych rozgrywek, drużyna Bell PPHU.

Po bardzo udanym starcie w zeszłorocznej edycji TFC, zdecydowaliśmy się ponownie przystąpić do zmagań, ale tym razem w odświeżonym składzie – mówi Bartosz Woliński, kapitan drużyny Bell PPHU. – Za główny cel stawiamy sobie poszerzenie horyzontów oraz wzmocnienie współpracy, ale skłamalibyśmy mówiąc że wynik nie ma znaczenia. Obrona tytułu Mistrza Polski oraz perspektywa walki o tytuł Mistrza Świata w Mediolanie są dla nas ogromną motywacją do działania.

Główna nagroda to kurs SCM na Massachusetts Institute of Technology (MIT) w Bostonie. Jednak organizatorzy polskiej części zawodów postanowili zwiększyć pulę nagród dla uczestników w naszym kraju. W tym roku uhonorowane zostaną 3 pierwsze zespoły sklasyfikowane w etapie krajowym.

Dla drużyny, która zajmie 1. miejsce, oprócz udziału w światowym finale w Mediolanie, zaplanowana jest wizyta w miejscowości Monza i możliwość przejażdżki po torze Formuły 1. Dla wszystkich członków zwycięskiego zespołu przewidziano także vouchery o wartości 2900 zł netto do wykorzystania na szkoleniach otwartych MPM Productivity Management.

Dla wszystkich członków drużyny, która zajmie 2. miejsce zostaną wręczone vouchery o wartości 2900 zł netto do wykorzystania na szkoleniach otwartych MPM Productivity Management.

Dla wszystkich członków zespołu na 3. miejscu nagrodą będzie rabat 50% do wykorzystania na wybrane szkolenie otwarte firmy MPM Productivity Management.

Podróż oraz pobyt drużyny w Mediolanie, która wygra krajowe eliminacje, są pokrywane przez polskiego przedstawiciela organizatora, firmę MPM Productivity Management.

Przebieg zawodów można śledzić w mediach społecznościowych:

– na LinkedIn.com pod adresem https://www.linkedin.com/showcase/global-challenge-scm-%E2%80%93-tfc/

– na Facebook.com pod adresem https://www.facebook.com/gctfcpolska/

Pełne informacje na http://www.scmteam.pl/

 

Authors

Related posts

Góra
English