Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji

andabi

Foster Provost, Tom Fawcett

Wydawnictwo Helion

Wszystko co powinieneś wiedzieć o eksploracji danych i myśleniu w kategoriach analityki danych. Wyciągaj trafne wnioski!
Posiadanie zbiorów danych to połowa sukcesu. Druga połowa to umiejętność ich skutecznej analizy i wyciągania wniosków. Dopiero na tej podstawie będziesz w stanie właściwie ocenić kondycję twojej firmy oraz podjąć słuszne decyzje. Wiedza zawarta w tej książce może zadecydować o sukcesie biznesowym lub porażce. Nie ryzykuj i sięgnij po to doskonałe źródło wiedzy, poświęcone nauce o danych.
To unikalny podręcznik, który pomoże ci sprawnie opanować nawet najtrudniejsze zagadnienia związane z analizą danych. Dowiedz się, jak zbudowany jest proces eksploracji danych, z jakich narzędzi możesz skorzystać oraz jak stworzyć model predykcyjny i dopasować go do danych. W kolejnych rozdziałach przeczytasz o tym, czym grozi nadmierne dopasowanie modelu i jak go unikać oraz jak wyciągać wnioski metodą najbliższych sąsiadów. Na koniec zaznajomisz się z możliwościami wizualizacji skuteczności modelu oraz odkryjesz związek pomiędzy nauką o danych a strategią biznesową. To obowiązkowa lektura dla wszystkich osób chcących podejmować świadome decyzje na podstawie posiadanych danych!

Dzięki tej książce:
– poznasz model predykcyjny,
– dowiesz się, jak dopasować model do danych,
– zwizualizujesz skuteczność zbudowanego modelu,
– zwiększysz swoje szanse na osiągnięcie sukcesu biznesowego.

Przeanalizuj posiadane dane i podejmij trafne decyzje!

Lektura obowiązkowa dla każdego, kto poważnie myśli o wykorzystaniu okazji, jakie niosą ze sobą wielkie zbiory danych — Craig Vaughan, globalny wiceprezes SAP

Ta książka wykracza poza sferę podstaw analityki danych. To niezbędny przewodnik dla tych z nas (nas wszystkich?), których firmy zostały zbudowane w oparciu o wszechobecność okazji biznesowych, wiążących się z danymi, i nowe możliwości podejmowania decyzji w oparciu o dane — Tom Phillips, prezes Distillery i były szef Google Search i Google Analytics

Tytuł oryginału: Data Science for Business: What you need to know about data mining and data-analytic thinking
Tłumaczenie: Leszek Sielicki
ISBN Książki drukowanej: 978-83-246-9610-9, 9788324696109
Data wydania książki drukowanej: 2014-11-05
ISBN Ebooka: 978-83-246-9613-0, 9788324696130
Data wydania ebooka: 2014-11-05
Format: 168×237
Numer z katalogu: 26131
Rozmiar pliku Pdf: 6,4 MB

Authors
Tagi

Related posts

Góra
English