Marki Grupy TTI zmieniają rynek elektronarzędzi

 

Grupa Techtronic Industries (TTI) jest światowym liderem w projektowaniu, produkcji i sprzedaży elektronarzędzi, sprzętu ogrodniczego oraz urządzeń remontowo-budowlanych. To właśnie szerokie portfolio produktów innowacyjnych marek, takich jak Milwaukee, Ryobi i AEG sprawia, że firma od lat przyczynia się do rozwoju polskiego rynku elektronarzędzi.

Od początku istnienia firmy TTI jej niezmiennym filarem działalności jest inwestycja w jakość i dążenie do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań z myślą o potrzebach użytkowników końcowych i partnerów handlowych. Zrozumienie potrzeb użytkownika końcowego, innowacje oraz technologia bezprzewodowa stanowią podstawę, na której opierają swoją strategię marki wchodzące w skład tej grupy. Dowodem na to są ergonomiczne elektronarzędzia przeznaczone dla różnego kręgu odbiorców – od zastosowań w pracach domowych i ogrodniczych, poprzez zastosowania przemysłowe aż po użytkowanie przemysłowe.

Powszechnie ceniony na rynku asortyment produktowy to duma Grupy TTI. Każda z marek specjalizuje się w innym sektorze użytkowym i wyróżnia poziomem produkowanych narzędzi na tle konkurencji, jednak wszystkie łączy deklaracja innowacji oraz doskonałość operacyjna oparta na wyjątkowych ludziach.

Milwaukee jest przodującym producentem elektronarzędzi o zastosowaniu „heavy-duty”, osprzętu, akcesoriów i narzędzi ręcznych w segmencie profesjonalnego sprzętu na całym świecie. Koncentrując się na branży budowlanej, hydraulicznej, stolarskiej, dekarskiej i elektrycznej, marka oferuje najwyższej jakości rozwiązania technologiczne oparte na elastycznych platformach akumulatorowych M18 FUEL i M12 FUEL. To trzy autorskie innowacje stworzone przez markę, takie jak bezszczotkowy silnik POWERSTATE, akumulator REDLITHIUM-ION oraz inteligentny system elektroniki sterującej REDLINK PLUS™ sprawiają, że urządzenia Milwaukee są obecnie najbardziej zaawansowanym technologicznie produktem na rynku narzędziowym. Jego przewagą konkurencyjną jest przede wszystkim niezwykła moc i najlepsze zabezpieczenia. Ponadto marka Milwaukee nieustannie wspiera swoich partnerów handlowych w promowaniu, sprzedaży i wdrażaniu produktów we wszystkich segmentach przemysłu oraz inwestuje w edukację użytkowników końcowych poprzez szkolenia i pokazy, takie jak projekt BIG RED TOUR. Wszystkie te działania sprawiają, że Milwaukee wychodzi naprzeciw potrzebom klienta i daje możliwość przetestowania oraz zgłębienia tajników profesjonalnego sprzętu w całej Polsce.

RYOBI to marka specjalizująca się w wytwarzaniu funkcjonalnych elektronarzędzi przeznaczonych do pracy w domu i w ogrodzie, które są zasilane za pomocą jednej platformy akumulatorowej ONE+. Seria tych urządzeń obejmuje już ponad 70 narzędzi, a wkrótce rozszerzy się do 100 pozycji. Jest to największa platforma istniejąca obecnie na rynku, co daje użytkownikowi maksymalną elastyczność przy wyborze kolejnych elektronarzędzi do pracy. Dzięki temu sprzęt Ryobi coraz częściej staje się pierwszym wyborem pasjonatów majsterkowania, amatorów DIY, stolarzy, hobbystów, rzemieślników i wykonawców, dla których wygoda, bezpieczeństwo i wydajność odgrywają największą rolę. Jako partner wydarzeń sportowych, warsztatów czy targów rzemiosła i rękodzieła marka szerzy ideę DIY i budowania relacji przy kreatywnej pracy zespołowej.

AEG od ponad 120 lat jest wiodącym na rynku dostawcą profesjonalnych elektronarzędzi sieciowych i akumulatorowych, młotów udarowo-obrotowych, sprzętu do obróbki metalu i drewna, wiertarek udarowych oraz akcesoriów. Wraz z wprowadzeniem przenośnych wiertarek w 1898 roku marka rozpoczęła erę elektronarzędzi przenośnych i czerpiąc z tradycji wciąż oferuje innowacyjne i wydajne rozwiązania oparte na technologii PRO litowo-jonowej.

Fundamentem Grupy TTI jest nieustanna koncentracja na innowacji, ciągłym rozwoju produktów w oparciu o współpracę z użytkownikami końcowymi, solidnych markach i jakościowym podejściu do branży elektronarzędzi. Wszystko za sprawą wyjątkowych ludzi, którzy z zaangażowaniem budują wewnętrzne „know-how”, tak istotne w realizacji innowacyjnych projektów – podkreśla Konrad Lewicki, General Manager TTI w regionie Europy Środkowowschodniej.

Stałe doskonalenie oferty Milwaukee, Ryobi i AEG oraz zaangażowanie w projekty i inicjatywy różnego rodzaju jest dowodem na to, że właściwe zrozumienie potrzeb użytkowników przekłada się na jakość produkowanego sprzętu i rozwój Grupy TTI.

 

Źródło: TTI

Authors
Tagi

Related posts

Góra
English