IFS prezentuje rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie 6

 

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, przedstawia najważniejsze aktualizacje rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie (IFS Field Service Management, IFS FSM) na konferencji IFS World Conference w Atlancie.

IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie 6 zawiera wiele nowych udogodnień, m.in.:

  • Nowy interfejs (UX): Całkowicie przebudowany, w pełni dostosowujący się do ekranu, do uruchomienia za pomocą dowolnej przeglądarki lub urządzenia. Nowy interfejs zapewnia intuicyjną, komfortową obsługę przez użytkownika, a także bardzo atrakcyjną szatę graficzną, w tym wykresy i diagramy w wysokiej rozdzielczości.
  • Znaczne zwiększenie wydajności modułu IFS Planowanie i Optymalizacja Harmonogramu: O 50% zwiększono wydajność działania modułu IFS Planowanie i Optymalizacja Harmonogramu (elementu rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie) na platformie Microsoft Azure. Ponadto zwiększono maksymalną liczbę zadań obsługiwanych standardowo przez mechanizm harmonogramowania dynamicznego (Dynamic Scheduling Engine, DSE), co znacznie podniosło szybkość działania narzędzia.
  • Elastyczność konfiguracyjna nowej generacji: Dzięki zastosowaniu zupełnie nowego języka skryptów, użytkownicy mogą indywidualnie konfigurować pola danych, procesy i reakcje na działania użytkownika. W ten sposób rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie 6 eliminuje konieczność kosztownych kastomizacji systemu, zapewnia dużą elastyczność oraz gwarantuje bezproblemowe aktualizowanie oprogramowania.
  • Kluczowe usprawnienia funkcjonalne: Oprócz dużych zmian w architekturze, rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie 6 charakteryzuje się wieloma nowymi i udoskonalonymi funkcjami i rozszerzeniami, obejmującymi zwiększenie elastyczności optymalizowania harmonogramu, zarządzanie gwarancjami, synchronizację z urządzeniami mobilnymi, a ponadto ulepszony interfejs użytkownika.
  • Jeszcze większa elastyczność wdrożeń i opłat licencyjnych: Klienci mogą wdrożyć rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie 6 jako aplikację z wieloma dzierżawcami w chmurze Microsoft Azure, jako usługę zarządzaną w chmurze lub lokalnie. Dzięki temu opcje licencyjne są elastyczne: od nabycia pełnej licencji po miesięczną subskrypcję w chmurze.

Cieszy nas możliwość zaprezentowania zalet rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie 6, które jest w branżowej czołówce pod względem funkcjonalności, łatwości konfiguracji, komunikacji z urządzeniami i elastyczności działania – powiedział Mark Brewer, IFS Global Industry Director for Service. – Ta nowa, znacznie przekształcona wersja rozwiązania wyróżnia ofertę naszej firmy. Nadal charakteryzuje się ona tak ważną dla klientów możliwością doboru potrzebnych im funkcji i różnymi opcjami wdrożeniowymi – zarówno w chmurze, jak i lokalnie. Zawsze dobrze jest mieć wybór, a nasza oferta pozwala klientom decydować o tym, co jest dla nich najbardziej odpowiednie. Elastyczność, bogata funkcjonalność, zaawansowane technologie sztucznej inteligencji, wysoce zoptymalizowane działanie i nowy interfejs użytkownika – to wszystko sprawia, że IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie 6 stanowi najbardziej kompletne i najlepiej skomunikowane rozwiązanie do zarządzania serwisem w terenie, dostępne na rynku.

Jednym z wczesnych nabywców rozwiązania jest firma Eickhoff, wiodący dostawca maszyn i urządzeń wydobywczych, turbin wiatrowych oraz innych urządzeń do zastosowań przemysłowych. Komentując rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie 6, Dietmar Schmitz, dyrektor ds. rozwoju produktów w firmie Eickhoff, powiedział: – Dostarczamy maszyny o kluczowym znaczeniu dla działalności firm, dlatego sprawny serwis jest dla nas bardzo ważny i to wyróżnia nas wśród konkurencji. Potrzebujemy rozwiązania, które sprawdzi się w zarządzaniu ponad 6,5 milionem pozycji na złożonych listach części dla ponad 15 000 indywidualnie konstruowanych urządzeń. Rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie 6 w wydajny i komfortowy sposób pozwala podołać temu zadaniu.

Nowa wersja rozwiązania będzie ogólnie dostępna w czwartym kwartale 2018 roku. Więcej informacji na temat wsparcia IFS dla firm serwisowych: www.ifsworld.com/corp/industries/service/.

 

Źródło: IFS

Authors

Related posts

Góra
English