Konferencja Milwaukee w Kopenhadze

 

W styczniu 2018 roku marka Milwaukee, będąca światowym liderem bezprzewodowej technologii w segmencie elektronarzędzi, zgromadziła swoich Partnerów Handlowych na konferencji w Kopenhadze. Jej celem było podsumowanie dotychczasowych dokonań firmy oraz prezentacja innowacyjnego portfolio marki, które zmienia rynek narzędzi bezprzewodowych.

Konferencja Milwaukee to coroczne wydarzenie, które zrzesza pracowników oraz firmy dystrybuujące sprzęt marki na polskim rynku. W tym roku organizatorzy zaprosili gości do stolicy Danii, aby wspólnie świętować wielkoformatowy rozwój przedsiębiorstwa, które na przełomie ostatnich 10 lat dokonało rewolucji rynkowej i przejęło rolę lidera w tworzeniu innowacji dla przemysłu. Program tegorocznej konferencji obejmował szerokie spektrum zagadnień związanych z elektronarzędziami i rozwojem Milwaukee.

Strategią marki Milwaukee jest opracowywanie nowych rozwiązań opartych na dodatkowych funkcjach, wszechstronności, znakomitej ergonomii oraz najwyższej trwałości. Milwaukee Polska ma ogromny potencjał, który z roku na rok uwydatniają wyniki sprzedaży. Dokładamy wszelkich starań, aby nasz sprzęt spełniał oczekiwania najbardziej wymagających profesjonalistów. Stale usprawniamy nowo powstały centralny serwis naszych urządzeń, dbamy o jakość usług i poszerzamy rynki zbytu dzięki nowym środkom promocji i dystrybucji – powiedział Mariusz Czajkowski, Regional Marketing and Training Manager-Milwaukee/Region CEE

 

M12 przyszłością marki Milwaukee

To 120 narzędzi o akumulatorach 18V M18 i ponad 70 pozycji z platformy 12V M12 sprawiło, że Milwaukee stała się najszybciej rozwijającym producentem elektronarzędzi na świecie. W 2018 roku marka zamierza kontynuować rozwój kategorii M12, poszerzając ją o szeroki wybór rozwiązań produktowych dla użytkowników końcowych. Innowacje dotyczące linii M12 zaplanowane na 2018 będą się opierały na bardziej kompaktowych, lżejszych i wydajniejszych urządzeniach.  Do tego grona można zaliczyć nowe, mniejsze o 13 mm, wiertarko-wkrętarki M12 z technologią FUEL, zakrętarkę udarową M12FUEL ¼” Hex, akumulatorowe „grzechotki”, które w znaczący sposób usprawniają pracę mechanikom samochodowym czy akumulatorowa lutownica, która w ciągu kilku sekund nagrzewa się do 400oC.

Nowe produkty z kategorii M12 od Milwaukee to połączenie wydajności większych narzędzi z rozmiarem i mobilnością tradycyjnych narzędzi ręcznych. Ich celem jest dostarczanie użytkownikom urządzeń o odpowiedniej mocy i szerokiej gamie zastosowań, dla których większość konkurentów proponuje jedyne sprzęt 18V. W zależności od zadania lub etapu pracy, innowacyjne produkty M12 będą porównywalnym a nawet podstawowym rozwiązaniem dla specjalistów z branży instalacyjnej, elektrycznej, grzewczej, wentylacyjnej, klimatyzacyjnej oraz naprawy pojazdów, którzy pragnąć wykonać więcej pracy, nosząc mniej.

Oprócz kategorii M12, w tym sezonie marka Milwaukee koncentruje się na akcesoriach oraz zastosowaniu przełomowych innowacji np. węglikowych brzeszczotach AX Torch, piłach walcowych czy poziomicach do betonów 3 w 1 REDSTICK. Nowością będzie również modułowy system przechowywania PACKOUT, który z pewnością zaskoczy konkurencję.

W trosce o swoich klientów marka Milwaukee opiera swoją strategię na tworzeniu sprzętu najwyższej jakości we wszystkich kategoriach (narzędzi ręcznych, akumulatorowych, akcesoriów) oraz inwestycji w kapitał ludzki. Inicjatywy, takie jak konferencja w Kopenhadze mają na celu zaangażowanie pracowników i dystrybutorów w proces budowania marki.

 

Źródło: Milwaukee

Authors

Related posts

Góra
English