ANWIL wyróżniony na Targach PLASTPOL

 

 

Tradycją największych targów przetwórstwa tworzyw sztucznych w Europie Środkowo-Wschodniej, które odbywają się od 21 lat w Kielcach, jest wybór najatrakcyjniejszych wizualnie stoisk przygotowanych przez wystawców specjalnie na tę okazję. W tym roku w gronie wyróżnionych znalazł się ANWIL.

Budowanie pozycji marki ANWIL wiąże się ze strategią rozwoju realizowaną przez Grupę ORLEN. Dlatego zarówno na ubiegłorocznych Targach K w Düsseldorfie, jak i na tegorocznym PLASTPOLU włocławska spółka wystawia się wspólnie z czeskim Unipetrolem. Dzięki temu zwiedzający kieleckie targi mogą zapoznać się z pełną gamą produktów petrochemicznych oferowanych przez Grupę ORLEN. Wspólne portfolio ANWILU i Unipetrolu obejmuje zarówno PCW i tworzywa sztuczne powstające na jego bazie, jak również ​surowce do produkcji włókien poliamidowych oraz tworzyw konstrukcyjnych.

 

 

Stoisko przygotowane przez Biuro Marketingu włocławskiej spółki utrzymane jest w kolorach korporacyjnych Grupy ORLEN, a więc czerwieni i szarości, w tym jej metalicznej odmiany. Jego forma – wykorzystująca element półkoli – stanowi zarówno odwołanie do zintegrowanego procesu produkcji polichlorku winylu, jak i nawiązanie do kształtu najpopularniejszych produktów wytwarzanych z PCW, a więc przekroju rur, rynien oraz powłok kabli elektrycznych. Elementy łączące poszczególne półokręgi obrazują wiązania we wzorze chemicznym polichlorku winylu, spajające atomy chloru, węgla i wodoru. Nowoczesną stylistykę zastosowanych rozwiązań podkreślają czarno-białe zdjęcia produktów obydwu spółek z Grupy ORLEN w ujęciach makro.

 

Źródło: ANWIL

 

Authors
Tagi

Related posts

Góra
English