Nowy Volkswagen Crafter z Białężyc koło Wrześni

crafter_front_m

 

Dodatkowo nowy Crafter może być wyposażony w najnowszy system FMS czyli interfejs do zarządzania flotą. Moduł ten jako telemetryczny interfejs może być zsynchronizowany z dowolnym aktualnie używanym na rynku interfejsem zarządzania flotowego. To sprawia, że nowego Craftera łatwo będzie włączyć do swoich aktualnych flot samochodowych.

Najnowocześniejsze silniki spełniające normę emisji spalin EU6 zostały przygotowane do montażu na modułowej platformie do silników Diesla (MDB). Silniki nowego Craftera są oszczędne i przystosowane zarówno do pracy na długich trasach jak i jazdy w miejskich warunkach. Silnik 2.0 TDI serii „EA288 Commercial” spełniający wymagania normy emisji spalin EU6, który został zaprojektowany specjalnie dla nowego Craftera, dla modeli z napędem na oś przednią dostępny będzie w trzech wariantach mocy – 75 kW (102 KM), 103 kW (140 KM) oraz w wersji BiTurbo o mocy 130 kW(177 KM). Ten TDI o pojemności 1968 cm3 jest instalowany poprzecznie i pochylony pod kątem ośmiu stopni do przodu, co powoduje że zajmuje mniej miejsca, które w ten sposób można było wykorzystać na przestrzeń dla kierowcy i ładunku. Wszystkie wersje silnika wyposażone są standardowo w system Start-Stop, oraz spełniają normy emisji EU6. Są one oszczędniejsze średnio o 15% w porównaniu z odpowiednimi jednostkami modelu poprzedniej generacji. Nowy Crafter doskonale wypada także pod względem kosztów codziennej eksploatacji, niskiego zużycia paliwa i kosztów użytkowania oraz serwisowania, co znakomicie przekłada się na ogólny wynik całkowitego kosztu posiadania pojazdu (TCO).

Przedsprzedaż nowego modelu w Polsce rozpocznie się w grudniu bieżącego roku.

Od połowy 2017 roku, nowy Crafter oferowany będzie w wersjach z napędem na 4 koła 4MOTION (z silnikiem montowanym poprzecznie) oraz napędem na oś tylną (z silnikiem montowanym podłużnie).

 
Źródło: Volkswagen

Authors

Related posts

Góra
English