Piasta zintegrowana z łożyskami SKF

SKF reduced-preload-range-of-3HBU_m

Firma SKF wprowadziła na rynek najnowszą wersję swojej piasty zintegrowanej trzeciej generacji (HBU3), charakteryzującą się ograniczonym zakresem napięcia wstępnego. Cecha ta przekłada się na zmniejszenie tarcia nawet o 10%, a tym samym wspomaga minimalizowanie emisji dwutlenku węgla. Wszystko to sprawia, że nowy zespół doskonale sprawdzi się w samochodach osobowych i furgonetkach.
Zawężenie zakresu napięcia wstępnego jest rezultatem przeprojektowania elementów wewnętrznych oraz udoskonalenia i tak już zaawansowanych procesów produkcji i montażu firmy SKF.
Ograniczenie zakresu napięcia wstępnego skutkuje zmniejszeniem tarcia nawet o 10%, co stwarza potencjał obniżenia poziomów emisji CO2 i zużycia paliwa. Nowa, solidna konstrukcja i technologia produkcji przyczyniły się również do dalszej poprawy niezawodności i jakości poprzedniej wersji piasty zintegrowanej.
Praktyka wykazała, że piasta zintegrowana SKF trzeciej generacji to nadzwyczaj niezawodne, najwyższej jakości rozwiązanie. Nowa, zmodernizowana wersja podnosi poprzeczkę jeszcze wyżej i dystansuje konkurencję pod względem oferowanych korzyści – mówi Massimiliano Leone, kierownik projektów w jednostce SKF obsługującej rynek motoryzacyjny. – Przy rozwoju piasty zintegrowanej trzeciej generacji współpracowaliśmy z wiodącymi producentami oryginalnych części samochodowych. W rezultacie powstał zespół zgodny z najwyższymi w swojej klasie standardami niezawodności, a do tego łatwy w montażu i wymianie, co w połączeniu z najnowszymi ulepszeniami umożliwia maksymalizowanie osiągów pojazdów zarówno producentom sprzętu oryginalnego, jak i ich klientom.
Wprowadzenie nowej piasty zintegrowanej jest kontynuacją niedawnego wdrożenia przez SKF smaru o niskim współczynniku tarcia i wysoce skutecznego uszczelnienia, wcielonych już w piastę zintegrowaną trzeciej generacji.

 

Źródło: SKF

Authors
Tagi

Related posts

Góra
English