Rozpoczyna się druga faza międzynarodowych zawodów The Fresh Connection – Global Challenge 2015

Konkurs Fresh Connection 

Przełom kwietnia i maja to start Global Stage – kolejnej fazy zawodów The Fresh Connection. Uczestnicy z całego świata, którzy pozytywnie przeszli przez etap kwalifikacji będą teraz walczyć o mistrzostwo w swoim kraju.

Przed uczestnikami i kibicami emocjonujące tygodnie – 3 dwutygodniowe rundy rozgrywek. W pierwszym etapie (kwalifikacje) zespoły udowodniły, że potrafią efektywnie zarządzać firmą The Fresh Connection. Teraz stawka jest naprawdę wysoka, już tylko jedna drużyna z kraju przejdzie do ostatniej fazy. Na zawodników czeka wiele nowych wyzwań i możliwości, rośnie stopień skomplikowania zadań, pojawiają się zmienne rynkowe.

Do etapu Global Stage zakwalifikowały się zespoły m.in. z firm:

Asplex, Dell Products (Poland), Delphi Poland, DRAHTZUG STEIN, Frito Lay, Mars Polska, Oriflame Products Poland, Pepsi-Cola General Bottlers Poland, PKN Orlen, RECARO Aircraft Seating Polska, Rockwell Automation oraz US Pharmacia.

Termin ogłoszenia wyników: 8 czerwca 2015 – najlepszy zespół z Polski zakwalifikuje się do światowego finału (Global Final), który odbędzie się w Amsterdamie 25 września. Na zwycięzców polskiej edycji, oprócz możliwości uczestnictwa w światowym finale, czeka również dodatkowa nagroda o wartości 60 tysięcy złotych (cykl warsztatów opartych o TFC). Z kolei laureaci finału światowego otrzymają bezpłatny tygodniowy Executive Supply Chain Course na Massachusetts Institute of Technology w Bostonie, USA, o wartości 4500 dolarów na jednego uczestnika.

 

The Fresh Connection* (TFC) to innowacyjna symulacja ‘web-based business’ angażująca uczestników w podejmowanie strategicznych decyzji w procesie zarządzania przedsiębiorstwem (nazwanym właśnie The Fresh Connection) produkującym soki owocowe. Decyzje do podjęcia przez uczestników symulacji są tożsame z rzeczywistymi dylematami z którymi pracownicy spotykają się w codziennej pracy. Pracując w zespołach czteroosobowych, uczestnicy reprezentują cztery piony firmy: sprzedaż, zakupy, łańcuch dostaw i finanse. Wirtualna firma stoi w obliczu spadku wydajności, kierownictwo firmy musi jak najszybciej wydostać firmę z kłopotów. To środowisko wysokiego ciśnienia, w którym skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw jest kluczem do sukcesu. Zrozumienie połączeń pomiędzy poszczególnymi funkcjami i współpraca są kluczowymi elementami sukcesu całego przedsiębiorstwa.

Authors

Related posts

Góra
English