Kennametal rozszerza portfolio swoich usług w oparciu o koncepcję Different Thinking

Ulepszony system zarządzania zapasami narzędzi ToolBOSS, innowacyjne programy Cost-per -Part realizowane z klientami oraz nowe Centra Szybkiego Reagowania to tylko część programu firmy Kennametal.

Dzięki najnowszej wersji oprogramowania NOVO użytkownicy korzystający z systemu inwentaryzacyjnego ToolBOSS za pomocą chmury mogą obecnie używać NOVO w celu podglądu czy proponowana pozycja do planu procesowego jest już dostępna na wyposażeniu ToolBOSS, co sprawia, że zarówno plany jak i budżety stają się bardziej wydajne. Numery części klientów są automatycznie uzupełniane w wynikach NOVO Tool Advisor i wyskakujących okienkach ToolAvailability poprzez bazę danych ToolBOSS. – Dodając uwierzytelnienia ToolBOSS do swoich profili użytkownika, klienci mogą łatwo porównać listę wyposażenia w lokalnych jednostkach ToolBOSS z opracowanymi planami procesowymi – mówi Chris Merlin, menedżer ds. marketingu inicjatywy Virtual Machining w firmie Kennametal. – Klienci są w stanie lepiej wykorzystać pozycje już znajdujące się w ich zakładach i warsztatach.

Innowacyjne programy partnerskie Cost-Per-Part
Dla klientów chcących korzystać z wiedzy eksperckiej Kennametal na miejscu, firma tworzy dedykowane zespoły serwisowe na terenie obiektu klienta zajmujące się zarządzaniem zapasami i stanami magazynowymi narzędzi, wstępnymi ustawieniami oprzyrządowania, dostarczaniem narzędzi do stanowisk pracy i ciągłą optymalizacją wydajności produkcji.
Tego typu programy partnerskie realizowane na miejscu wdrażają wiodące przemysłowe oprogramowanie, które obejmuje zarządzanie zapasami narzędzi, kompleksowe zarządzanie łańcuchem dostaw, interfejs do dokonywania wstępnych ustawień, programowanie CNC, oraz rozwiązanie NOVO – wszystkie komponenty wyposażone w najnowsze i najbardziej wydajne pulpity nawigacyjne. Wykorzystując podejście typu cost-per-part (określanie całości kosztów przypadających na część) firma Kennametal i jej klienci wspólnie dzielą się sukcesem zakładu/warsztatu oraz osiągniętymi wzrostami produktywności.
Cechami charakterystycznymi programów cost-per-part firmy Kennametal jest staranne zaplanowanie, jasne zdefiniowanie obszarów odpowiedzialności, założone z góry cele poprawy oraz stały monitoring wskaźników w celu śledzenia wydajności. Ten typ programu jest najlepiej dopasowany do klientów w pełni zainteresowanych długoterminowym, obustronnie korzystnym partnerstwem, w przypadku którego korzyści są dzielone przez obie strony. Jako dodatkową korzyść z rozwijania zintegrowanego partnerstwa – partnerzy programów cost-per-part Kennametal uzyskują wczesny dostęp do nowych produktów i technologii. W skrócie, klienci którzy są zaangażowani na tym poziomie, wdrażają nową technologię szybciej niż ich konkurenci.

Centra Szybkiego Reagowania
W przypadku lokalnych usług serwisowych dla zakładów i jednostek z branży obróbki metali wymagane są trzy rzeczy – zrozumienie problemów klientów, szybka reakcja na nie oraz zapewnienie właściwego rozwiązania. Zanim firma Kennametal wdrożyła obecną strategię inwestowania w obiekty zapewniające klientom najnowsze rozwiązania technologiczne, szybką poprawę wydajności wymaganą w ich działaniach oraz lokalną obecność firmy, na której mogą polegać – poświęciła wiele czasu na spotkania i wsłuchiwanie się w sugestie klientów, tak aby lepiej zrozumieć ich potrzeby.
W ten właśnie sposób firma Kennametal, otwierając w listopadzie br. nowe Centrum Szybkiego Reagowania w Istambule, realizuje swoją koncepcję Different Thinking. Ośrodek w Istambule wraz z centrami w Kingswinford (Wielka Brytania), Busan (Korea Południowa) i w Żorach to tradycyjnie funkcjonujące jednostki, które na skalę lokalną zapewniają klientom globalne doświadczenie firmy Kennametal oraz szybką poprawę wydajności.
Centra Szybkiego Reagowania firmy Kennametal koncentrują się na możliwości szybkiej realizacji zadań w Zakresie produkcji narzędzi okrągłych w wykonaniach specjalnych (pełnowęglikowych frezów walcowoczołowych i wierteł) oraz regeneracji już istniejących narzędzi. Lokalne centra szybkiego reagowania zapewniają dostęp do oryginalnych, zastrzeżonych specyfikacji geometrycznych Kennametal w celu zachowania najwyższej wydajności regenerowanych narzędzi. Ta zastrzeżona technologia jest unikatowa dla Kennametal i zapewnia zachowanie produktywności nie tylko przy pierwszym użyciu, ale także w trakcie całego cyklu życia narzędzia. Proste narzędzia specjalne, również wykonywane na miejscu, są produkowane według tej samej unikatowej technologii i są dostarczane w krótszym przedziale czasu dopasowanym do harmonogramów produkcyjnych klientów.
Kontakt z centrami Kennametal jest możliwy telefonicznie, poprzez e-mail lub online na stronie www.kennametal.com/rapidresponse. Po otrzymaniu zapytania, wyceny są odsyłane w przeciągu 24 h. W przypadku produkcji prostych narzędzi specjalnych, zamówienia są dostarczane w ciągu 10 dni lub mniej.

Wdrożenie programu recyklingu
Zaangażowanie Kennametal w najlepsze praktyki zarządzania zapasami narzędzi jak również wysoka świadomość środowiskowa znajduje odzwierciedlenie w staraniach firmy w zakresie recyklingu materiałów węglikowych wykorzystywanych zarówno we własnych operacjach jak i działaniach klientów z sektorów obróbki metali, górnictwa i budownictwa.
To kolejny przykład jak koncepcja Different Thinking poprawia przebieg procesów w działalności biznesowej i obszarze środowiska – mówi Fallek, dyrektor ds. Enterprise Services w firmie Kennametal. – Firma Kennametal poddawała recyklingowi materiały węglikowe przez wiele lat i jest obecnie pewnym partnerem dla swoich klientów w zakresie ich własnych inicjatyw środowiskowych. Firma Kennametal wraz ze swoimi klientami pomagają chronić środowisko poprzez zwiększanie ogólnej odpowiedzialności środowiskowej i ograniczania całkowitego wpływu na środowisko.
Jakiego rodzaju produkty węglikowe akceptuje Kennametal? Są to wszystkie twarde i spiekane węgliki obejmujące (ale nie ograniczające się tylko do nich)  płytki do frezowania, wiertła, frezy, przebijaki, matryce oraz części z węglikiem lutowanym i inne.
Warto podkreślić,  że program Green BoxTM Kennametal oraz serwis Carbide Recycling ułatwiają klientom firmy przyłączenie się do inicjatywy – wystarczy wejść na stronę www.kennametal.com/recycling.  Klienci firmy mogą bezpłatnie zamówić pojemniki do recyklingu węglika oraz skorzystać z dostępnych tam makr w celu wprowadzenia swoich informacji i otrzymania wycen, potwierdzeń jak również informacji o wysyłce do odpowiedniej lokalizacji.
Po otrzymaniu pojemnika firma Kennametal przegląda i waży materiał, a następnie w oparciu o potwierdzoną wagę węglika, dokonuje płatności i zwraca «zielony» pojemnik klientowi. Klienci mają także możliwość otrzymania środków na kolejne zakupy narzędzi, jeśli zdecydują się na taki wariant.
Kompleksowe usługi, które maksymalnie zwiększają żywotność i wartość narzędzi są tak samo cenne jak najnowsze zalety rozwiązań narzędziowych. Podobnie jak w  przypadku narzędzi – portfolio usług Kennametal będzie rozwijać się i ewoluować, zapewniając ciągły wzrost korzyści klientów.

 

www.kennametal.com/services

Authors
Tagi

Related posts

Góra
English